מטפלת זוגית ברחובות | מטפלת משפחתית ברחובות
טיפול זוגי ברחובות | טיפול משפחתי ברחובות
דף הבית >> הדרכת מטפלים
 
הדרכת מטפלים
באוריינטציית הגישה הנרטיבית המאפשרת ללמוד מהמטופל על פי שפתו את שיום הבעיה ומתוך כך ניתן לבנות את הסיפור המועדף אליו הוא רוצה או מקווה להגיע, אני רואה את המודרך כמרכזי בהגדרת שאלת ההדרכה ובכך סולל את הדרך המועדפת לו ליצירת ההתפתחות המקצועית שלו.

בהדרכת מטפלים-  כמו בטיפול, אני בונה איתכם מקום בטוח עבורכם. כדי שאתם, המטפלים תוכלו לאפשר לעצמכם לפתוח ולשתף, ביחידת ההדרכה, גם נושאים שאינם נוחים העולים במרחב הקשר ביניכם לבין המשפחה, הזוג או האדם איתו אתם עובדים.  התחום בו אתם חשים שמשהו עובד אחרת ממה שאתם מכירים את עצמכם, או הנושאים ביחסי הטיפול בהם אתם מרגישים אי נוחות, הינם חלק חשוב ומשמעותי במפגש הטיפולי ביניכם לבין  האדם, המשפחה או הזוג.  חלקים אלו הינם, פעמים רבות, חלק מהשפה הלא מדוברת בקשר הטיפולי  שהיא חיונית בעבודה הטיפולית. במפגש איתי בהדרכה, אצור אתכם מפגש של התבוננות ויצירה של  דרך שונה שתתאים לכם ותאפשר התבוננות חדשה, אחרת ומעמיקה.

הניסיון שלי הינו במספר תחומים. אני מדריכה מוסמכת בטפול זוגי ומשפחתי  ובעלת ניסיון בהדרכת מתמחים ומטפלים מוסמכים בטיפול זוגי ומשפחתי. כמו כן אני בשלבי הסמכה להדרכה בתחום הטיפול בטראומה בשיטת ה-EMDR וכיום מקבלת להדרכה גם מטפלים בתהליכי הסמכה לטיפול ב-EMDR.

במקביל להתמחות בגישות הטיפול, הנני בעלת ניסיון בהדרכת עובדים סוציאליים העוסקים בטיפול פסיכו תרפויטי אינדיבידואלי במתבגרים ובהנחיית צוותים במסגרות חינוכיות.


מוזמנים לפנות אליי להדרכת מטפלים.

אריאלה בכר- הדרכת מטפלים
 
טיפול זוגי ברחובות | טיפול משפחתי ברחובות
אריאלה בכר- מטפלת זוגית ומשפחתית ברחובות.       ariela222@gmail.com

אריאלה בכר - מטפלת זוגית ברחובות |  מטפלת משפחתית ברחובות |  הדרכה הורים רחובות .
אריאלה בכר- טיפול זוגי ברחובות | טיפול משפחתי ברחובות | ייעוץ זגי ברחובות .
כל הזכויות שמורות לאריאלה בכר.  אין להעתיק ,לצלם ו/או לאחסן במאגר מידע ואין להשתמש באף חלק מתכני האתר שלא בקבלת רשות בכתב











 
לייבסיטי - בניית אתרים